تشک رویال تشک رویال اصل

تشک رویال تشک رویال اصل

شرکت رویال
تشک رویال از پرآوازه ترین فعالان در صنعت تولید انواع تشک و خوشخواب با برخورداری از پنج دهه تجربه، انتخاب اول خانواده های ایرانی است.  تنوع اجناس، کیفیت الیاف مورد استفاده و دوخت عالی از ویژگی های بارز خوشخواب رویال است. تولید انواع تشک طبی، تشک طبی فنری، تشک مناسب دیسک کمر، تشک مناسب گودی کمر، خوشخواب رویال و تشک طبی رویال از مهم ترین افتخارات شرکت رویال است که در نمایندگی های سراسر کشور قابل عرضه و فروش می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با دفاتر ما واقع در شهرستان خود تماس حاصل فرمایید. همچنین می توانید با مراجعه به صفحه تماس با ما، از راهنمایی مشاوران کمک بگیرید.

تشك رويال

نکات لازم برای افزایش طول عمر تشک

از جمله مواردی که در خرید انواع محصولات رویال ( همچون تشک طبی، تشک طبی فنری، تشک مناسب دیسک کمر، تشک مناسب گودی کمر، خوشخواب رویال و تشک طبی رویال ) می بایست در نظر بگیرید، توجه به جنس الیاف مورد استفاده و نحوه نگهداری از آنهاست. به طوریکه با رعایت موارد اندک می توانید عمر تشک خوشخواب رویال را تا چندین سال افزایش دهید.

به ویژگی های جسمانی خود توجه کنید

در خرید هر نوع تشک (تشک طبی، تشک طبی فنری، تشک مناسب دیسک کمر، تشک مناسب گودی کمر، خوشخواب رویال و تشک طبی رویال ) لازم است که به خصوصیات فیزیکی و سن خود توجه کنید. انتخاب تشک مناسب با وزن و سن شما می تواند نتیجه استفاده شما از تشک رویال را رضایت بخش کند. برای راهنمایی بیشتر در این خصوص می توانید از صفحه تشک مناسب من اطلاعات لازم را به دست آورید.
همچنین، چنانچه به مواد خاصی حساسیت دارید، از فروشگاه هایی خرید کنید که از کیفیت اجناس آنها اطلاع دارید و می دانید که در تولید تشک از الیاف حساسیت زا استفاده نمی کنند.

همه قسمتهای تشک را استفاده کنید

بیشترین خطری که تشک خوشخواب رویال را تهدید می کند، تورفتگی ناشی از فشار بیش از حد است. بنابراین، به منظور جلوگیری از تورفتگی تشک، از قرار دادن اشیای سنگین بر روی آن خودداری کنید. همچنین حداقل هر چهار ماه یکبار، تشک را از سمت دیگر آن مورد استفاده قرار دهید. در این صورت، تمامی قسمتهای تشک به یک اندازه مورد استفاده قرار می گیرد.

در نور مستقیم خورشید قرار ندهید

نکته دیگری که در افزایش طول عمر تشک می بایست مورد توجه قرار دهید، اثر نور خورشید در کاهش کیفیت محصول است. بدین ترتیب، از قرار دان تشک در معرض نور مستقیم خورشید پرهیز کنید. چرا که نور خورشید باعث کاهش استحکام الیاف شده و منجر به افت عمر لایه های رویی و زیرین تشک می شود. همچنین به منظور افزایش طول عمر لایه رویی تشک بهتر است که از محافظ خوشخواب رویال استفاده کنید.

ضوابط و مقررات خرید اینترتی خوشخواب رویال

با گسترش زیرساخت های ارتباطی و تمایل افراد به خرید اینترنتی، شرکت خوشخواب رویال نیز این امکان را برای مشتریان عزیز فراهم کرده است تا از خدمات خرید اینترتی تشک خوشخواب رویال بهره ببرند. بر همین اساس مشتریان عزیز می توانند با ورود به صفحه .......... و ایجاد نام کاربری اقدام به خرید اینترنتی کنند.

خدمات گارانتی تشک خوشخواب رویال

گروه تولیدی رویال پیشرو در ارائه خدمات پس از فروش بوده و به منظور رفاه حال مشتریان عزیز، امکان تعویض کالا را برای کلیه محصولات خود فراهم کرده است. شرایط عمومی گارانتی به شرح ذیل می باشد.
طول دوره گارانتی بر کارت ضمانتنامه درج شده است که از زمان خرید و تحویل کالا به مشتری آغاز می شود.
برای فعال شدن کارت گارانتی، ضروری است که شماره درج شده بر هولگرام را به شماره ۱۰۰۰۳۲۲۷ پیامک کنید. همچنین می توانید درخواست فعال شدن کارت ضمانتنامه را از طریق وب سایت شرکت رویال برای ما ارسال فرمایید. همکاران ما در کم ترین زمان ممکن با شما تماس خواهند گرفت.
حداکثر مدت زمان پاسخگویی به درخواست فعال کردن کارت ضمانتنامه از سوی پرسنل شرکت رویال ۴۸ ساعت می باشد. در غیر این صورت می توانید جهت پیگیری درخواست خود با شماره تلفن های 02155375025 - 02166296546  تماس حاصل فرمایید.
 مدت زمان تعویض کالا برای محصولات خریداری شده به صورت اینترنتی و یا محصولاتی که نیازمند تست می باشند، حداکثر ۱۰ روز است. بدیهی است پس از پایان دوره، شرکت رویال جوابگوی درخواست های تعویض کالا نمی باشد. برای اطلاع از شرایط تعویض ۱۰ روزه کالا، اینجا را کلیک کنید.
برای اطلاع از آخرین وضعیت ضمانت کالای خریداری شده، مشخصات خرید مشتمل بر کد هلوگرام و شماره تماس خود را در صفحه خدمات و گارانتی وارد کنید.

شرایط فسخ گارانتی

چنانچه آسیب وارده به تشک ناشی از ریختن مایعات اسیدی باشد، استفاده از خدمات پس از فروش امکان پذیر نیست.
همچنین در مواردی که پارچه تشک دچار پارگی و یا آسیب جدی شده باشد،‌ شامل گارانتی و خدمات پس از فروش نمی شود.
درصورتیکه آسیب وارد شده به تشک ناشی از حمل و نقل نادرست بوده باشد، شرکت هیچ گونه تعهدی در اجرای ضمانتامه ندارد.